Nyår

Det är det bästa jag gjort! Någonsin! 
 
Jag pratade med ungefär alla andra förutom Vicky att jag skulle hem. Jag planerade så nog att jag skulle komma hem till tre-fyra och såvidare. Plockade upp Julia påväg hem och åkte sedan hem till Vicky medans hon var och tränade. Satt och pratade med hennes mamma tills jag tröttnade och gick å la mig i Vickys säng. Sen hör jag att hon kommer hem och går ut i köket. (Samtidigt som jag filmade) 
- Men Linnea! va?! Är ni helt sjuk?!?! *tårar*. 
Hade inte kunna fått en bättre reaktion än fyra gråtattacker på en kvart. Hon blev så glad :') 
 
 
Resten av kvällen var också najs! God mat, Bästa sällskapet man kan vara i med så sköna människor! Vi spelade lite spel och vid tolvslaget gick vi ut och skålade. Gick väl och la oss vid två och jag var uppe sedan 5. haha.  Men det var så lätt värt det!

Kommentera här: